שאלות ותשובות

שאלות נפוצות ותשובות

אברהם שטרן 2 שכונת פלורנטין
תל אביב-יפו, רמת גן וגבעתיים
כחצי שעה לאחר ההזמנה תקבלו הודעה כי ההזמנה מוכנה
כן, אנחנו מקפידים לסנכרן את המלאי בחנות למלאי המוצג באתר
עם סיום ההזמנה והתשלום תשלח חשבונית מס למייל המעידה על קבלת ההזמנה
במידה וההזמנה התבצעה בשעה האחרונה – ניתן לבצע הזמנה נוספת ולבחור בשיטת משלוח ״איסוף עצמי״, וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 17:00 בטלפון 077-5030204
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 17:00 בטלפון 077-5030204
נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 17:00 בטלפון 077-5030304

לא קיבלתם מענה לשאלה חשובה?

צרו איתנו קשר עכשיו ונענה לכם על כל שאלה או בקשה